کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان حاوی عصاره آرگان 240 میل

کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان با فرمولاسیون بدون چربی و سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها محصولی مناسب برای مراقبت از پوست در برابر عوامل جوی و آلودگی های هوا است. این کرم حجمی معادل 240 میل دارد و توسط برند Comeon تحت لیسانس کشور سوئیس تولید شده است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان حاوی عصاره آرگان 240 میل

” این محصول با پوستم سازگار است ؟ باعث حساسیت بیشتر پوستم نمی شود ؟ چقدر تاثیر گذار است ؟ ” همه این ها سوالاتی است که ممکن است بارها و بارها از خودتان پرسیده باشید. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است رعایت برنامه روتین برای مراقبت از پوست میان این همه محصول متنوعی که در بازار وجود دارد، کاری سخت و گیج کننده به نظر برسد.

به طور کلی یکی از بهترین محصولاتی که برای پوست های حساس می تواند استفاده شود، کرم مرطوب کننده است. فرمولاسیون ملایم کرم کامان مخصوص پوست های حساس تولید شده است. این کرم به راحتی داخل پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد چربی، آن را تغذیه می کند. زبری و خشکی پوست را برطرف کرده و بافت آن را نرم و لطیف می سازد.

با Comeon نگرانی هایتان را کاهش دهید!

این محصول قابلیت استفاده در شب و روز را داشته و ماندگاری 24 ساعته آن محافظت طولانی مدتی را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین در طول یک هفته 98 درصد از رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

در ترکیبات آن از روغن آرگان استفاده شده که یکی از گران ترین روغن های طبیعی است و خواص شگفت انگیز فراوانی دارد. این روغن می تواند رشد سلول های پوست را تقویت کرده و بافت آن را سالم تر کند. Comeon خاصیت آبرسانی بسیار قوی دارد و روی صورت، دست و بدن قابل استفاده است.

نحوه مصرف :

در هر بار استفاده، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست اعمال کرده و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

ژل شستشو صورت کامان مناسب پوست های چرب 500 میل


ژل شستشو صورت کامان تنها در 8 ثانیه آلودگی و کثیفی های پوست را تمیز می کند و نمایی شفاف و شاداب در صورت به ارمغان می آورد. برای مصرف روزانه ایده آل است و محتویات با کیفیت آن سبب شده است برای پاکسازی نواحی حساس دور چشم نیز مناسب باشد. این محصول برای استفاده پوست های چرب طراحی شده است.

ژل شستشو صورت کامان مناسب پوست های چرب 500 میل

بدون قید و شرط مهم ترین عامل زیبایی ظاهری، داشتن پوستی سالم است. زیبایی و سلامت پوست با پاکسازی آن امکان پذیر است. تمیز کردن پوست باید با استفاده از محصولات شوینده مناسب جنس آن انجام پذیرد. این محصولات نباید چربی های مفید و PH پوست را از بین ببرند. تمیز نگه داشتن پوست، پاکسازی آن از کثیفی، مواد آرایشی و چربی اضافه دست یابی به پوستی سالم را آسان می سازد. ژل های شستشو به پاک کردن عمقی آلودگی، کثیفی، گرد و غبارهای روزانه، چربی اضافه و اثرات منفی عوامل محیطی کمک شایانی می کنند. این محصولات استفاده بسیار آسانی دارند و اغلب افراد در روتین مراقبت پوست، روزانه از آن استفاده می کنند. ژل شوینده صورت کامان فاقد مواد صابونی است. بعد از شستشو موجب خشکی و احساس کشیدگی در پوست نمی شود و بعد از 7 روز رطوبت پوست را تا 98% افزایش می دهد.

فیس واش COMEON حس تمیزی و لطافت را در پوست به وجود می آورد!

ژل شستشو صورت کامان متعادل کننده چربی پوست است و بنابراین مانع برق انداختن پوست می شود. همچنین در جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه که از مشکلات پوست های چرب و روغنی محسوب می شود؛ بسیار موثر عمل می کند. همچنین با پاکسازی عمیق منافذ پوست به کوچک شدن آن کمک می کند. ژل شستشو پوست چرب کامان سرشار از آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید باعث رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق به پوست و جوانسازی آن می شود. آنتی اکسیدان بکار رفته پوستی نرم، صاف و شفاف به وجود می آورد. این محصول در محفظه پمپی با جنس پلاستیک عرضه بازار شده است و در مسافرت به راحتی می توان با خود حمل کرد.

نحوه مصرف:

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کنید. سپس مقدار کمی ژل را کف دست ریخته، به پوست صورت و گردن بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید، سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

طراحی وب سایت در تبریز

داشت یک وب سایت در از مهم ترین و اصلی ترین ابزارهای شروع یک کسب و کار اینترنتی است. برای اینکه بتوانید  یک کسب و کار و برند معتبر  داشته باشید باید زیر ساخت درستی تهیه نمایید.

امروزه کسب و کارهایی موفق هستند که علاوه بر حضور فیزیکی در محیط مجازی نیز نقش پر رنگی داشته باشند تا حوزه ی فعالیت خود را محدود به یک کنطقه ننمایند.

شرکت تجارت گستر شهریار به دلیل داشتن تیم مجرب و نخبه در طراحی وب سایت در تبریز حرف اول را می زند. در طراحی وب سایت باید اصول و قواعد زیادی را رعایت نمود تا مشتری با رضایت کامل کار را تحویل گیرد، از جمله تحویل بی عیب و نقص و سریع، سایت کاربر پسند با ux مناسب و پشیبانی 24 ساعته و منظم.

طراحی وب در تبریز به دلیل داشتن حوزه های کسب و کار و صنعتی فراوان در اولویت شرکت های بسیاری در این شهر قرار دارد و همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند. اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید. طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند. روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و... می باشد.

مسواک برقی اورال بی مدل PRO-EXPERT


 

خرید مسواک باتری دار خوب به اندازه داشتن دندان های سالم اهمیت دارد. مسواک باتری دار اورال بی مدل PRO-EXPERT می تواند تمامی دندان ها را تحت پوشش قرار داده و در مدت زمان کوتاه تری آن ها را تمیز نماید. بنابراین اگر فکر می کنید نمی توانید با مسواک معمولی همه دندان های خود را تمیز کنید، مسواک باتری دار اورال بی  برای شما مناسب است. این مسواک دارای سری با الیاف نرم، می تواند به تمامی سطوح دندان های عقبی دسترسی داشته باشد و از پوسیدگی دندان جلوگیری کند.

درباره مسواک برقی اورال بی

همچنین با چرخش زاویه ای، تمیز کننده عمیق میان دندان ها و عملکردی مانند نخ دندان دارد. این محصول برای شست و شوی لثه و دندان های افراد حساس کاربرد دارد. از دیگر مزایای استفاده از این مسواک می توان به استفاده آسان، نرم بودن الیاف سر آن، قدرت تمیز کنندگی بالا و سفید کردن دندان ها اشاره کرد. بهداشت دهان و دندان مسئله ای نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد.

شیوه مسواک زدن از اهمیت بالایی برخوردار است و فشار بیش از حد مسواک می تواند موجب از بین رفتن مینای دندان یا تحریک لثه شود. علاوه بر این ها مسواک زدن بعضی از نقاط دندان ها که دور از دسترس هستند احتیاج به دقت بالایی دارد. اگرچه با استفاده از یک مسواک معمولی و صرف وقت و دقت بیشتر می توان به نتیجه  مناسب رسید اما راه راحت تر استفاده از مسواک باتری دار و مسواک برقی است. سر مسواک برقی با سرعت حرکت بالایی که دارد بسیار سریع تر و راحت تر از حرکت دست، می تواند پلاک ها و جرم های دندان را پاک کند و از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات دندان جلوگیری می کند. از این رو کمپانی اورال بی در این زمینه محصولات متنوع و با کیفیتی تولید کرده است.

ماسک 3 در 1 نیوآ مدل DETOX حجم 150 میل NIVEA

 

ماسک 3 در1 نیوآ مدل (DETOX) حجمی معادل 150 میل دارد و توسط برند معروف نیوآ به بازار عرضه شده است. پوست یکی از حساس ترین اندام بدن انسان محسوب می شود و به طور مدام در تماس با عناصر مختلف قرار دارد، آلاینده ها و گرد و غبار محیط اطراف ما می توانند موجب مسدود شدن منافذ پوست شوند و سمومی که از آن سرچشمه می گیرد می تواند چهره و ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین دلیل مراقبت ویژه از پوست اهمیت دارد. ماسک صورت نیوا با فرمولاسیون خاص حاوی عصاره چای سبز و برنج سیاه برای همین منظور طراحی شده است، که پوست را کاملا سم زدایی کند تمام باکتری های مضر را از بین ببرد. همچنین به دلیل خاصیت پیلینگ (لایه برداری) سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند.

ماسک صورت نیوا ضمن پاکسازی و تمیز کردن، به صورت ماسک و لایه بردار نیز مورد استفاده می باشد و بعد از استفاده پوستی شفاف و درخشان برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. علاوه بر این پوست را مات می کند و به دلیل ساختار سبک مانع از ایجاد حس چربی در پوست می گردد، از این رو ظاهری سالم و لطیف به پوستتان می بخشد. ترکیبات بی نظیر این کرم التهاب پوست را کم کرده و قابلیت ارتجایی  پوست را نیز بیشتر می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در ماسک نیوآ به از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم نیز کمک شایانی می کند و با رادیکال های آزاد که موجب تسریع  روند پیری می شود، مبارزه می کند. ماسک 3 در 1 نیوآ توسط متخصصان پوست آزمایش و تایید شده است به همین محصولی ایده آل برای داشتن پوستی سالم و صاف می باشد.