کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان حاوی عصاره آرگان 240 میل

” این محصول با پوستم سازگار است ؟ باعث حساسیت بیشتر پوستم نمی شود ؟ چقدر تاثیر گذار است ؟ ” همه این ها سوالاتی است که ممکن است بارها و بارها از خودتان پرسیده باشید. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است رعایت برنامه روتین برای مراقبت از پوست میان این همه محصول متنوعی که در بازار وجود دارد، کاری سخت و گیج کننده به نظر برسد.

به طور کلی یکی از بهترین محصولاتی که برای پوست های حساس می تواند استفاده شود، کرم مرطوب کننده است. فرمولاسیون ملایم کرم کامان مخصوص پوست های حساس تولید شده است. این کرم به راحتی داخل پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد چربی، آن را تغذیه می کند. زبری و خشکی پوست را برطرف کرده و بافت آن را نرم و لطیف می سازد.

با Comeon نگرانی هایتان را کاهش دهید!

این محصول قابلیت استفاده در شب و روز را داشته و ماندگاری 24 ساعته آن محافظت طولانی مدتی را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین در طول یک هفته 98 درصد از رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

در ترکیبات آن از روغن آرگان استفاده شده که یکی از گران ترین روغن های طبیعی است و خواص شگفت انگیز فراوانی دارد. این روغن می تواند رشد سلول های پوست را تقویت کرده و بافت آن را سالم تر کند. Comeon خاصیت آبرسانی بسیار قوی دارد و روی صورت، دست و بدن قابل استفاده است.

نحوه مصرف :

در هر بار استفاده، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست اعمال کرده و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.