کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده گلیسیرین هوبی در حجم های 20 میل مراقبت از پوست و سالم نگه داشتن آن امریه که همه ی ما براش اهمیت قائلیم و استفاده از کرم های مرطوب کننده یک امر رومزمره برای تمام افراد جامعه هستش کرم های hobby با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارن میتونن انتخاب بسیار مناسبی باشن به خصوص که در انواع مختلف و با رایحه های بسیار خوب و مناسب انواع پوست تولید میشن همچنین سایز کوچولو و خوشگل این سری کرم ها برای حمل راحت تر داخل کیف و یا گذاشتن داخل کشو میز های اداری تولید شده.

https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/

اسپری موی خود را چگونه انتخاب کنیم؟


 

موها یکی از مهمترین عناصر جذابیت چهره هستند. موهای خوش حالت و سالم زیبایی افراد را بیشتر می کند. به همین دلیل است که اکثر خانم ها و آقایان سراغ محصولات زیبایی مو می روند. از جمله محصولات پر طرفدار در این زمینه می توان به اسپری مو اشاره کرد.

 

اسپری مو

اسپری مو

اسپری حالت دهنده

اسپری موی حالت دهنده زمانی استفاده می شود که جنس موهای شما زبر بوده و به سختی حالت می پذیرند.

در انتخاب این محصولات باید به ضخامت مو و سختی حالت دهنده ( که معمولا روی بسته بندی محصول درج می شود ) دقت کرد تا پس از استفاده موها دچار خشکی یا نرمی بیش از حد نشود.

موس مو روی موها حالت غیر طبیعی ایجاد نکرده و موها را خشک نمی کند. این محصول معمولا به همراه سشوار یا اتوی مو استفاده می شود تا با مراقبت از موها از آسیب های ناشی از حرارت تا حد زیادی پیشگیری کند.

اسپری تثبیت کننده

وقتی که مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کرده و موهایتان را به حالت دلخواه در می آورید، به یک اسپری تثبیت کننده یا نگه دارنده نیاز دارید که حالت موها را برای مدت طولانی تری حذف کند. از اسپری تثبیت کننده معمولا قبل از مهمانی ها و زمانی که نیاز دارید حالت مو در طول روز حفظ شود استفاده می شود.

این محصول تارهای مو را به هم متصل کرده و مدت زمان نگهداری مدل موها بیشتر می شود.

اسپری ترمیم کننده مو

اسپری های ترمیم کننده انواع مختلفی دارند؛ محصولات آبرسان و مرطوب کننده، بازسازی کننده، خوشبو کننده مو و اسپری های کراتینه از جمله این محصولات هستند.

اسپری های ترمیم کننده معمولا برای افرادی مناسب است که موهای آن ها دچار خشکی و شکنندگی شده و جلوه ای نامناسب پیدا کرده است. در ترکیبات اغلب این محصولات از مواد مغذی و آبرسان مو برای احیای موهای آسیب دیده استفاده می شود.

امروزه ترکیبات طبیعی و گیاهی نظیر روغن زیتون، روغن آرگان، روغن بادام، عصاره آلوئه ورا و ... به ترکیبات این محصولات اضافه می شود تا اثر ضمن بی ضرر بودن، قدرت احیا و بازسازی کنندگی آن ها افزایش یافته و موها جلوه ای نرم و درخشان پیدا کنند.

محصولاتی که در ترکیبات آن ها از کراتین استفاده می شود از جمله بهترین اسپری های ترمیم کننده مو هستند که می توانند در برطرف کردن آسیب دیدگی های ناشی از سشوار، اتو و رنگ مو و دکلره بسیار کمک کننده باشند.

https://medad.io/@navideit/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

شامپو کودک جانسون

شامپو کودک جانسون یک برند آمریکایی لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست برای کودکان است. این نام تجاری در سال 1893 هنگامی که حاوی پودر کودک معرفی شد،آغاز به تولید کرد. محصولات اصلی جانسون شامل پودر بچه، شامپو، لوسیون بدن، روغن ماساژ، ژل دوش و دستمال مرطوب بچه است. این نام تجاری برای تولید محصولات کودک که "حداقل از دهه 1980" "فوق العاده خالص و امن" است، شهرت دارد. یک امر مهم این است که باید آرایش خود را قبل از خواب بردارید تا از خشکی و ایجاد باکتری روی پوست خود جلوگیری شود.با مقداری پنبه و یکی دو قطره از پاک کننده براحتی اقدام به پاک کردن آرایش خود کنید.

سری یدک مسواک برقی چیست و بهترین زمان تعویض آن؟

 

 

سری یدک مسواک برقی اورال بی مدل با الیاف نرم و لطیفی که دارد، برای کودکان و بزرگسالان بهترین پیشنهاد می باشد. برس این سری ها متناسب با اندازه ی دهان طراحی شده و می تواند دندان های عقبی و دندان هایی که دور از دسترس هستند را هم تمیز کند. همچنین ظاهر جذاب و کارتونی این سری یدک، در ترغیب کودکان به استفاده از مسواک موثر است و علاقه فرزند شما را به مراقبت از دهان و دندان افزایش می دهد.

الیاف برس مسواک در اثر استفاده، تغییر رنگ می دهند که به معنی فرا رسیدن زمان تعویض سری است و بر اساس توصیه دندان پزشکان باید هر 3 تا 6 ماه یکبار مسواک تعویض شود، مسواک های برقی با توجه به برتری بیشتری که نسبت به مسواک های معمولی در تمیز کردن دندان ها دارند این امکان را به مصرف کننده می دهند که با یکبار خرید بدنه مسواک برقی، برای ماه های آینده فقط سری آن را خرید کنند و تا سال ها از مسواک برقی خود بدون وجود مشکلی استفاده کنند. سری یدک مسواک برقی اورال بی با موی نرم و قدرت تمیز کنندگی ملایم، توسط دندان پزشکان در سراسر جهان توصیه شده است.

 

الیاف برس مسواک در اثر استفاده، تغییر رنگ می دهند که به معنی فرا رسیدن زمان تعویض سری است. سری یدک مسواک برقی اورال بی با برس فوق العاده نازک، دندانه های بسیار لطیف و در عین حال کارامد، قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی بالایی دارد و پلاک های میکروبی که عامل اصلی التهاب لثه است را ازبین می برد. این سری ها مجهز به تکنولوژی نوسانی و چرخشی برای حداکثر تمیز کردن می باشد. و دارای قدرت پاک کنندگی بالایی می باشند و با قرار دادن برس بر روی تک تک دندان ها، هر دندان به روشی درست و ملایم تمیز می شود.

 

سری یدک مسواک برقی

سری یدک مسواک برقی

براساس توصیه دندان پزشکان باید هر 3 تا 6 ماه یکبار و بعد از تغییر رنگ الیاف برس مسواک، زمان تعویض سری مسواک فرا رسیده است.هر زمان که صحبت از بهداشت دهان و دندان به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن افراد خطور می کند مسواک زدن است. مسواک زدن زمانی مؤثر است که فرد از مسواک مناسب استفاده کرده و مهارت صحیح مسواک زدن را کسب کرده باشد. مسواک مناسب یکی از اصلی ترین وسایل برای رعایت بهداشت دهان و دندان است. به همین دلیل امروزه کمپانی اورال بی مسواک برقی های متنوع و با کیفیتی همراه با سری یدک تولید و روانه بازار کرده است که بهترین مسواک برای بهداشت دهان و دندان است.

مرجع:

https://medad.io/@navideit/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%AF%DA%A9-%D9%85%D8%B3%D9%88%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

خواص روغن آرگان چیست؟

 

اهمیت درخت آرگان به دلیل خاصیت دارویی روغنی است که در میوه آن وجود دارد و خواص روغن آرگان را می‌سازد. روغن این میوه دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است. این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم است، حتی بیشتر از روغن زیتون!

روغن آرگان

روغن آرگان

 

مردمان بومی مراکش خواص این روغن را می‌شناختند و عصاره هسته میوه را برای ذخیره غذایی، درمان و تغذیه پوست و مو مصرف می‌کردند. ویتامین A موجود در این روغن پوست و مو را تغذیه کرده و می‌تواند آسیب‌دیدگی آنها را ترمیم کند. یکی دیگر از خواص روغن آرگان این است که اگر آن را به صورت خارجی مصرف کنید، می‌تواند رشد و تولید سلول را بهبود ببخشد و موجب پوست و موی سالمتری می‌شود. به همین دلیل است که در محصولات آرایشی و بهداشتی این روغن به وفور یافت می‌شود.

روغن آرگان یک طلای مایع است! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می‌آید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه می‌شود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث می‌شود آنچه به ثمر می‌نشیند، مفید و پرخاصیت باشد. خنده دار است ولی بزهای کوهی مراکش از این درخت بالا می‌رفتند تا میوه اش را بخورند!

از انواع برندهایی که از روغن آرگان در محصولات خود استفاده می کنند مانند بیوبلاس گلیس پنتن و غیره می باشد. روغن آرگان پنتن معروف به پروویتامین بوده بیشترین تاثیر را در موی افراد خواهد داشت.

مرجع: 

https://virgool.io/@sale/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-hqcolxglisnh