اهمیت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

با توجه به اینکه پاکسازی ظروف کثیف از جمله کارهای خسته کننده روزانه می باشد؛ امروزه ماشین ظرفشویی به ضروری ترین ترین وسیله در آشپزخانه تبدیل شده است. به همین سبب انتخاب قرص ماشین ظرفشویی با کیفیت برای حفظ سلامت دستگاه و پاکسازی بی عیب و نقص ظروف اهمیت شایانی دارد. بدون استفاده از این محصول کوچک اما قدرتمند، شستشوی ظروف کثیف بعد از مهمانی ها، وعده های غذایی یا صرف صبحانه خانوادگی در یک روز تعطیل دشوار به نظر می رسد. همچنین ممکن است اثری از انواع لکه های دشوار چای، قهوه و لکه سوخته و خشک شده مواد غذایی باقی بماند و چربی ها به طور کامل از بین نروند. بنابراین در ادامه مطلب 4 دلیل قابل توجه برایتان گردآوری کرده ایم که تصمیم شما را برای استفاده از این محصول قطعی می کند.

1. هر قرص قابلیت شستشوی حجم زیاد ظروف را دارد.

این محصول از سه قسمت ژل، پودر و پاوربال تشکیل شده است. به علاوه هر قرص به گونه ای طراحی شده است که تمام مواد کمک کننده شستشوی مورد نیاز برای از بین بردن انواع لکه های سرسخت را دارا می باشد و هنگام چرخه شستشو قابلیت حل شدن سریعی دارد. قابلیت تمیز کنندگی بالای آن نیاز به پیش شستشوی ظرف های کثیف را از بین می برد و ظروف را به بهترین شکل تمیز، درخشان و ضدعفونی می کند.

2. با خرید قرص ظرفشویی نیازی به تهیه جداگانه نمک و جلادهنده ندارید.

علاوه بر اینکه استفاده مقدار زیاد شوینده سبب ایجاد کف و حباب در داخل دستگاه می شود و عمر مفید آن را کاهش می دهد؛ بکار نبردن نمک و جلادهنده نیز تاثیر منفی در عملکرد ظرفشویی هنگام تمیز کردن ظروف می گذارد. نمک با نرم کردن سختی آب در مناطقی که میزان سختی آب زیاد است؛ مانع شکل گیری جرم و رسوب در قسمت های مهم دستگاه می گردد. به علاوه سبب می شود تا ظرفشویی عملکرد بهتری هنگام تمیز کردن ظروف رقم بزند و ظرف های شیشه ای را مانند روز اول براق و درخشان نگه می دارد. جلادهنده با تسریع فرایند خشک کردن ظروف، از ایجاد لکه های آب و خط و خش در ظروف شیشه ای و بلورین جلوگیری می کند. بی لکه بودن و درخشندگی ظروف را تضمین می کند و از کدر و مات شدن ظروف با گذشت زمان جلوگیری می کند.

3. با اندازه مشخصی که دارند نحوه استفاده از قرص ها بسیار آسان است.

ابتدا از خشک بودن دستتان اطمینان حاصل کنید. یک عدد کپسول را از داخل بسته در بیاورید و طبق دستورالعمل سازنده ی ماشین ‌ظرفشویی، آن را درون ماشین قرار دهید. درب دستگاه را ببندید و دکمه مربوط به استفاده از قرص را بزنید. توجه داشته باشید که روکش قرص ها هنگام تماس با آب حل می شوند؛ پس از سوراخ یا پاره کردن روکش محصول خودداری کنید.

4. از سلامت فیلتر، پروانه آب و لوله های داخلی دستگاه محافظت می کند.

این محصول با چربی زدایی قسمت های حیاتی دستگاه و جلوگیری از ایجاد جرم و رسوبات آهکی، عمر مفید ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. از خرابی زود هنگام دستگاه جلوگیری می کند و همچنین مانع خرج کردن هزینه اضافی برای تعمیرات آن می شود. قرص ماشین ظرفشویی در برنامه های کوتاه مدت نیز قدرت تمیز کنندگی خوبی دارد و به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کمک می کند.

مرجع:

https://virgool.io/@sale/4-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-vljfyfsuoxza