صابون شستشو صورت و بدن


حفظ بهداشت و سلامتی از مهم ترین مسائلی است که همواره بین تمامی اعضای خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است. از میان روش های مختلف، شستن مرتب دست ها به خصوص بعد از انجام فعالیت های مختلف و قبل از غذا خوردن، برای زدودن آلودگی ها حائز اهمیت است. صابون به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات شوینده و پاک کننده، نقش مهمی در تمیزی و بهداشت فردی دارد که می تواند با از بین بردن میکروب های روی سطح پوست، تا حد زیادی از بیماری های مختلف جلوگیری کند.


انواع صابون نظافت

این روزها انواع متنوعی از صابون ها با رایحه های مختلف برای هر سلیقه و کاربرد و همینطور برای جنس های گوناگون پوست، مثلا صابون برای پوست چرب، خشک و معمولی، تولید و عرضه می شوند. از میان برخی از پرمصرف ترین صابون ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


صابون شیر: با توجه به این که PH شیر نزدیک به PH پوست ما می باشد، این صابون به عنوان یک پاک کننده قوی و در عین حال مناسب شناخته می شود.


صابون کرمی: همانطور که از نام آن مشخص است، برای نرم کنندگی پوست مناسب بوده و دارای روغن و مواد مرطوب کننده می باشد.


صابون گلیسیرین: به دلیل وجود گلیسیرین در ساختارشان، خاصیت نرم کنندگی بیشتری نسبت به سایر انواع داشته و مناسب پوست های خشک می باشند.


صابون آنتی باکتریال: که به نام صابون نوباکتر نیز معروفند، به خصوص در مواقعی مثل شیوع بیماری هایی چون آنفلوآنزا گزینه مناسبی برای جلوگیری از رشد و پراکندگی میکروب ها می باشد.


صابون شتر مرغ: به دلیل داشتن اسید چرب امگا 3، به ساخت، ترمیم و تقسیم سلول های پوست کمک می کند و در بازسازی بخش های آسیب دیده پوست مفید است.


صابون خاویار: از بین برنده لک های زیر پوستی، ویژگی این صابون هاست که آن را بین افراد محبوب کرده است.


صابون هویج: این صابون گیاهی، ترکیبی موثر برای جلوگیری از پیری پوست و همینطور آبرسانی دارد.


صابون بابونه: گل بابونه با خاصیت ضد التهابی که دارد، برای تهیه صابون بابونه به عنوان یک صابون ضد جوش، مناسب ترین گزینه است. 


صابون سفیداب: از آنجایی که سفیداب خاصیت لایه برداری دارد، باعث پاکسازی پوست از لک و جای جوش های قبلی شود.


صابون زغال: این نوع صابون که در سال های خیر مورد استقبال قرار گرفاه است، ناخالصی و سموم سطح پوست را از بین می برد.


صابون زیتون: به خاطر وجود روغن زیتون، تقویت کننده خوبی بوده و باعث شفافیت و طراوت پوست می شود.


صابون زردچوبه: استفاده از زردچوبه به عنوان یک سفید کننده قوی در ساختار صابون، برای روشن و جوان شدن پوست مفید می باشد.


صابون گوگرد: عنصر گوگرد خواص ضد قارچ و ضد باکتری دارد که استفاده از آن در تولید صابون، می تواند بسیاری از مشکلات پوستی افراد را از بین ببرد.


صابون تریاک: برخلاف تصور افراد، تریاک به شکل صابون دارای خواص ترمیم کننده، پاک کنده و از بین برنده جوش سرسیاه و خال های ریز می باشد.


صابون گل ختمی: دارای نرم کننده طبیعی و در نتیجه از بین برنده خشکی پوست می باشد.


صابون کوسه: این مدل نیز به دلیل دارا بودن روغن کبد کوسه، لک های پوستی را از بین می برد و باعث شفافیت پوست می شود. 


 


معروف ترین برندهای ایرانی و خارجی صابون

با توجه به اینکه امروزه تنوع بیشتری از صابون ها برای مصارف مختلف در دسترس افراد قرار دارد، کارخانه های متعددی اقدام به تولید و عرضه این محصول پرکاربرد کرده اند. از میان معروف ترین مارک های ایرانی می توان به صابون شهرزاد و صابون گلنار اشاره کرد. چند مورد از معتبرترین برندهای خارجی نیز عبارتند از صابون داو (Dov)، نیوآ (Nivea)، لوکس (Lux) و کاپوس (Kappus). این برندهای معتبر، انواع صابون های با کیفیتی از جمله صابون سیاه، صابون دیترون، صابون برگردون و... را که با انواع پوست سازگار هستند، با رایحه های مختلفی برای تمامی سلیقه ها تولید می کنند.

اسپری مو

اسپری موقیمت و خرید اینترنتی اسپری مو اورجینال

اگر می خواهید حالت دهی و درخشندگی موهای خود را بیشتر کنید، خرید اسپری مو به شما پیشنهاد میشود. البته بیشتر افراد تصور میکنند که از اسپری مو فقط برای نگه داشتن موها استفاده میشود، اما این فکر اشتباه است، شاید در گذشته این فکر درست بود، اما امروزه مدل های مختلفی از اسپری های مو را با کاربری های مختلف میتوانید در دنیای لوازم آرایشی پیدا کنید، در ادامه چند نمونه از پر کاربردترین مدل های اسپری مو را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو برای شما انواع این اسپری ها را موجود کرده ایم که میتوانید خرید کنید.


انواع اسپری مو

اگر بخواهیم انواع اسپری مو را به شما معرفی کنیم باید چندین صفحه در مورد انواع اسپری مو صحبت کنیم، اما در ادامه ما چند نوع پرکاربرد اسپری را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید در خرید خود از این توضیحات استفاده کنید:


اسپری کراتینه مو

اسپری مو کراتینه مناسب افرادی است که موهایشان دارای ضعف است و ریشه موی آن ها سست شده، این نوع از اسپری مو به این افراد کمک میکند تا ضعف موهای خود را برطرف کنند و جان دوباره ای به ساقه های موی خود بدهند.


اسپری حالت دهنده مو

اسپری حالت دهنده زمانی استفاده میشود که شما میخواهید مدل موهای خود را عوض کنید و به موهای خود را حالت دهید. ترکیبات موجود در این نوع اسپری باعث میشود موهای شما حالت گیری بهتری داشته باشند.


اسپری ترمیم کننده مو

اگر تار موهای شما شکسته یا دچار آسیب دیدگی شده، میتوانید از اسپری ترمیم کننده برای ترمیم بافت های موی خود استفاده کنید. اسپری های ترمیم کننده با توجه به ترکیباتی که دارند بر روی بخش هایی که آسیب دیده قرار میگیرند و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده‌ی مو میشوند.


اسپری نگه دارنده مو

اسپری نگه دارنده زمانی مورد استفاده قرار میگیرد، که شما مدل موی مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و شروع به درست کردن آن مدل میکنید، برای نگه داری مدل مورد نظر خود باید از اسپری نگه دارنده استفاده کنید. ترکیبات موجود در این نوع اسپری باعث چسبیدن تار های موی شما به یکدیگر و نگه داری بیشتر این تارها میشود.


قیمت اسپری مو

توجه کنید که قیمت اسپری مو با توجه به نوع کاربرد و برند تولید کننده این محصول متغییر است. بطور مثال اسپری های حالت دهنده نسبت به اسپری های نگه دارنده قیمت بیشتری دارند.


بهترین اسپری مو

اگر قصد دارید بهترین اسپری مو را خریداری نمایید، این قسمت را مطالعه نمایید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را بهتر انتخاب کنید. اگر موهای شما حالت نمی‌گیرد، اسپری موی کراتینه برای شما بهتر از سایر اسپری های مو عمل می‌نماید. برای حجم دادن به مو، خرید اسپری های مو حجم دهنده به شما پیشنهاد می‌شود، این محصول قطر موهای شما را بیشتر می‌نماید و باعث می‌شود موهای شما پرتر نشان داده شود.

ماسک مو


اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک مو می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک کند. فوایدی که ماسک مو می‌تواند برای مو های شما داشته باشد عبارتند از: تقویت مو، درخشان کننده مو، رفع مو خوره، رفع وز مو، ترمیم مو، آبرسانی به موها، مرطوب کننده مو ها و …


ماسک مو


تفاوت ماسک مو و سرم مو

در حقیقت تفاوت ماسک مو و سرم مو در نوع کاربری این دو محصول می‌باشد، همانطور که گفته شد ماسک مو برای ترمیم موهای آسیب دیده و خشک و مرطوب کردن موها بکار می‌رود در صورتی که سرم مو برای درخشانی و نرم کنندگی کاربرد دارد، البته امروزه سرم های مو نیز دارای خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی هستند، اما بیشتر کاربرد این محصولات برای درخشانی و نرم کنندگی به کار می‌رود.


خرید بهترین ماسک مو

اگر در انتخاب ماسک موی مناسب برای موهای خود تردید دارید در این قسمت ما بهترین انتخاب را برای خرید ماسک مو به شما خواهیم گفت:


ماسک مو مناسب موهای خشک

مناسب ترین ماسک مو برای موهای خشک، ماسک موهای کراتینه است که این ماسک ها رطوبت کافی را به موهای خشک می‌رساند. اگر موی شما خشک و یا وز می‌باشد، خرید ماسک موهای کراتینه برای شما یک انتخاب خیلی مناسب می‌باشد.


ماسک مو مناسب موهای فر

مراقبت از موهای فر کاری دشوار است، استفاده از ماسک موهایی که در آن ها روغن آرگان، نارگیل و آووکادو استفاده شده است، میتواند موهای فر شما را نرم کند و باعث شادابی و طراوت موهای شما شود.


ماسک مو مناسب موهای رنگ شده

موهای رنگ شده نیاز به آبرسانی بیشتری نسبت به موهای معمولی دارند، بنابراین استفاده از ماسک های حاوی روغن آرگان و یا گرفته شده از عصاره عسل برای این نوع مو ها بسیار مناسب می‌باشد.


خرید ماسک مو


ماسک مو های مناسب موهای آسیب دیده

خرید ماسک موهای مناسب موهای آسیب دیده بهتر است حاوی روغن آرگان، زیتون، عصاره نارگیل وآلوئه ورا باشند، زیرا این مواد بعد از ترکیب شدن با ساقه مو برروی قسمت های آسیب دیده می‌نشینند و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده موی شما می‌شوند.


قیمت ماسک مو

قیمت ماسک مو ها با توجه به کاربری و مواد بکار رفته در آن متفاوت است، بطور مثال قیمت ماسک موهای مناسب موهای رنگ شده نسبت به ماسک موهای مناسب برای موهای معمولی قیمت بالاتری دارند. شما اگر قصد خرید ماسک مو دارید، سعی کنید بیشتر از قیمت به کاربری ماسک مو روی موهای خود توجه کنید زیرا این محصول می‌تواند موهای شما را بسیار بیشتر کند.


تنوع بسیار عالی در خرید ماسک مو با بهترین قیمت ماسک مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی زز زاگرس . بخش ماسک مو در گروه محصولات مو و در زیر گروه بهداشت و مراقبت از مو فروشگاه زز زاگرس


قرار دارد که ماسک مو هایی از برترین برند های تولید کننده با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا با قیمت مناسب ارائه میدهد.


شما امکان خرید ماسک مو از برند هایی نظیر ماسک مو دنی وان، فولیکا، کاسپین، کالیون، مارال، جانسون، گارنیر، هد اند شولدرز، و… را دارید و میتوانید ماسک موی مناسب خود را با هر ویژگی مد نظری که دارید انتخاب نمایید که از جمله این ویژگی ها میتوان ماسک مو حاوی ویتامین، مرطوب کننده، تقویت کننده، ضد ریزش، ضد موخوره، تقویت کننده، حاوی روغن آرگان، آبرسان، درخشان کننده و… نام برد. اگر موی شما خشک، رنگ شده، آسیب دیده و یا هر موی دیگری دارید میتوانید با حق انتخاب بسیار بالا بهترین رنگ مو را برای مو های خود انتخاب و خریداری نمایید.


همچنین برای هر یک از محصولات نقد و برسی قرار داده شده است که شامل ویژگی های محصول و تاثیر استفاده محصول مورد نظر و مشخصات کامل رنگ مو میباشد و طرز استفاده درت محصول نیز قرار داده شده است تا شما با مطالعه این موارد علاوه بر انتخاب درست محصول برای مو های خود بتوانید بهترین کیفیت و کارایی را از ماسک موی خود دریافت کنید هرچند شما برای خرید ماسک مو نیز میتوانید با کارشناسان متخصص زز زاگرس رو تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.


به صورت کلی زز زاگرس رو فضایی ایجاد کرده است تا شما با اطمینان کامل از محصولات ماسک مو و خیال آسوده اقدام به خرید با قیمت مناسب نمایید و از خرید در فضای آنلاین لذت ببرید.


به صورت کلی زز زاگرس بهترین مرجع تخصصی آرایشی و بهداشتی و زیبایی در ایران میباشد که تمام تلاش خود را بر سادگی و راحتی هر چه تمام تر در خرید های اینترنتی لوازم آرایشی قرار داده است تا کاربران عزیز هر چه راحت تر و با کیفیت تر امکان خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی را داشته باشد.




https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88/

خرید انواع اسپری ضد تعریق


برای مبارزه با بوی بدن همیشه باید به فکر بود!


با توجه به فعالیت روزانه ، همه افراد در طول کار ، پیاده روی ، تحرک ، ورزش و غیره عرق میکنند که این امر طبیعی ممکن است باعث ایجاد احساس نامطلوب در طول روز برای فرد و اطرافیانش گردد.


برای رفع این موضوع استفاده از انواع اسپری ضد تعریق از برندهای محبوب که دارای کیفیت عالی می باشند یک راهکار و روش ساده خواهد بود.


و اما!


انواع زیر بغل و دئودورانت


به علت کاربرد بسیار انواع اسپری ضد تعریق ، این محصولات در طیف وسیع و متد های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند؛ بعضی از اسپری ضد عرق حاوی مواد ضد میکروبی هستند که برای کشتن باکتری هایی که باعث ایجاد بوی ناخوشایند می شوند تولید شده و با کاهش میزان ترشح این باکتری ها باعث رفع بوی بد زیر بغل میشود و برای مدت طولانی احساس تازگی را برای افراد فراهم می سازند بعضی از ضد عرق ها حاوی افزودنی های پوستی نیز هستند که باعث ایجاد نرمی در زیر پوست خواهد شد ؛ با توجه به انواع ضد تعریق در قالب های مختلف مانند اسپری ، کرم ، رول و …. افراد میتوانند بسته به سلایق خود از انواع آن انتخاب و خرید کنند.


رول ضد تعریق زنانه

استفاده یک دئودورانت و استیک ضد تعریق زنانه با جلوگیری از ایجاد لکه سفید و زرد بر روی لباس کمک کرده و در کیفیت لباس شما در طول استفاده با خشک نگه داشتن آن بسیار تاثیر گذار خواهد و با ایجاد بوی مطلوب رضایت روزانه را در بر خواهد داشت.


رول ضد تعریق مردانه

زندگی فعال در آقایان می تواند منجر به ایجاد عرق و بوی بد بدن شود ، استفاده از دئودورانت ها و انواع اسپری زیر بغل مخصوص آقایان با داشتن رایحه های متنوع از بهترین برندها در طول روز محافظت طولانی مدت از عرق و تولید بوی بدن را به همراه خواهد داشت و به شما کمک خواهد کرد تا با اعتماد به نفس و آزادنه به زندگی روزانه و فعالیت های خود ادامه دهید.


یکی از مدل های محبوب و پرفروش در انواع زیر بغل مردانه ، رول زیربغل نیوا مردانه می باشد که طراوت و تازگی را در طول روز تامین خواهد کرد و رضایت مصرف کننده را نیز در بر خواهد داشت.


خرید بهترین مارک از انواع اسپری زیربغل

خرید راحت و آسان با قیمت های بینظیر انواع اسپری ضد تعریق با تنوع در برندهای عالی از جمله اسپری زیر بغل دل ( del ) ، رکسونا ( rexona ) زنانه و مردانه ، زیر بغل های کاسپین ( caspian ) ، اسپری ضد تعریق مردانه آلفابت ( Alphabet ) ، تنوع دئودورانت دنیم ( DENIM ) و رول زیربغل مردانه نیوا ( NIVA ) و … در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را تجربه کنید.

خرید اینترنتی مایع ظرفشویی، ژل، قرص و پودر ظرفشویی


شستن ظروف شاید پر تکرار ترین کار یک فرد در طول روز باشد. حال آنکه کیفیت مواد شوینده ظروف انتخابی می تواند در تحویل ظروف تمیز اثر گذار باشد.

در گذشته اصطلاح ریکا (برندی که اولین بار در ایران تولید شد.) به جای مایع ظرفشوئی بین مردم رایج بود اما امروزه برندهای بسیاری تولید شده و هرکس بسته به سلیقه ی خود گزینه ای را انتخاب می کند.

مایع ظرفشویی شامل ماده ای به نام سورفکتانت می باشد که ضد حساسیت پوستی می باشند

امروزه ماشینهای ظرفشویی جای خود را به روش های دستی داده اند اما باز مواد شوینده مورد استفاده هم می تواند به کیفیت شستشو کمک کند و هم سلامتی دستگاه .


تنوعی از مواد شوینده ظروف به قرار زیر می باشند:

مایع ظرفشویی :


علاوه بر مایع دستی انواع مایع های ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد که اغلب به جای قرص ها استفاده می شوند.


انواع قرص ماشین ظرفشویی:


پر مصرف ترین ماده ی شستشوی ماشینهای ظرف شویی قرص ها می باشند که هنگام شستن ظروف باید در جای مخصوص قرار داده شوند.


خرید ژل ماشین ظرفشویی :


اگر تعداد ظروف کمتری دارید و استفاده از قرص به صرفه نیست از ژلها استفاده نمایید تا مقدار مصرف دست خودتان باشد.


انواع پودرهای ماشین ظرفشویی:


این مواد شستشو نیز از جمله گزینه های ماشین ظرفشویی است که گاها از آنها استفاده می شود. اما به دلیل تک آنزیم بودن آنها شاید مورد استفاده کمتری قرار گیرد.


سفیدکننده و ضد عفونی کننده ها:


گاهی لکه های برخی ظروف بسیار سرسخت هستند و با شستن ساده قابل پاک سازی نیستند. برای اینکار بهتر است گاهی از سفید کننده ها برای اینکار استفاده شود.


خرید نمک ماشین ظرف شویی :


نمک بهترین سم زدای میکروبهاست. حتی پیشنهاد می شود در ظرف مایع های ظرفشویی نمک ریخته شود.

اما دستگاههای ماشین ظرفشویی برای کار کرد خود نیاز به نمک دارند زیرا املاح اضافی آب را گرفته باعث تمیزی بیشتر آب می شود.


بهترین برند مایع ظرفشویی ، قرص، ژل و جلادهنده و نمک ماشین ظرفشویی

انواع برندهای معروف و معتبر گروه مواد شوینده ظروف در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس


به شرح زیر می باشد:


مایع ظرفشویی پریل آتی، اکتیو، صحت، اوه، دورتو، گلی، فیری (fairy)


پودر ماشین ظرفشویی پریل، پوش(push)


ژل ماشین ظرف شویی پریل


قرص ماشین ظرفشویی فیری ، پریل


و انواع جلادهنده ها و نمک ماشین ظرفشویی فینیش و مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده های گلرنگ و رخشا.


اینها همه بهترین مارکهای مواد شوینده ظروف می باشند که با قیمت ارزان در زز زاگرس عرضه می شوند.