کدام رنگ مو مناسب موی من است ؟


وقتی به کاتالوگ رنگها خیره می شوید آرزوی اینکه این رنگها را بتوانید روی موهایتان اعمال کنید یک ایده آل تمام نشدنی است. اما اینکه بتوانید کپیه رنگ ها داشته باشید کمی دور از ذهن است ولی می توان با انتخاب رنگ موی مناسب و با کیفیت تا حدودی این کار را عملی ساخت. برخی از رنگ موها به صورت کیت و بسته ای بوده و برای محافظت بهتر از مو دارای نرم کننده مو نیز می باشند.


 


رنگ  با محافظت سه گانه!


در 3 مرحله باید از موهای خود مراقبت کنید. قبل از رنگ کردن، حین و پس از رنگ کردن. از جمله برندهای معتبر که برای اینکار محافظت تولید شده است رنگ مو لورآل می باشد.


فرمولاسیون کیت های رنگ Loreal با کراتین و پروتئین های مورد نیاز مو غنی شده تا با تقویت کلاژن موها آن ها را پرپشت تر و قوی تر کند. همچنین لایه محافظی روی ساقه موها ایجاد می کند که موها پس از رنگ شدن آسیب نبینند و بافت آن ها نرم تر و لطیف تر شود.


 


کدام رنگ مو مناسب من است ؟


شکلاتی تیره، بلوطی، قهوه ­ای تیره و موکا است استفاده کنید.


اگر پوستی گرم دارید باید از رنگ موهای گرم تر مانند مثل کاراملی، عسلی، قهوه­

محلول ضدعفونی کننده دست خانگی بر پایه الکل


این روزها با شیوع ویروس کرونا با مشکل کم شدن و نبود ژل ضدعفونی کننده در سطح کشور مواجه شده ایم.


 


مایع ضدعفونی کننده خانگی برپایه الکل


بهترین و دردسترس‌ترین ماده برای ضد عفونی و از بین بردن ویروس‌ها به خصوص ویروس کرونا الکل می‌باشد. بنابراین اکثر محلول ضدعفونی کننده پایه اصلی آن‌ها الکل (اتانول) می‌باشد. درصد تقریبی مناسب الکل برای ضدعفونی باید 70% باشد تا تاثیر مخرب بر روی دیواره ویروس‌ها داشته باشد. در زیر به طرز تهیه چند محلول ضدعونی می‌پردازیم.


برای ساخت محلول ضد عفونی کننده دست بزرگسالان به موادی مثل الکل طبی و ژل آلوئه ورا نیاز داریم، ابتدا دو سوم پیمانه الکل را در ظرفی مناسب می‌ریزیم، سپس یک سوم آن را ژل الوئه‌ورا اضافه کرده و با هم ترکیب می‌کنیم. بسته به سلیقه خود می‌توانید برای خوش‌بو شدن محلول اگر اسانس چای درختی دارید اضافه کنید، چرا که بوی مطبوعی به محلول شما می‌دهد. دلیل استفاده از ژل آلوئه ورا از بین بردن تاثیرات خشکی دست به خاطر خواص الکل است.


اگر می‌خواهید ژل‌ شما به ژل‌های داروخانه‌ای شباهت داشته باشد باید، ژل آلوئه ورا و چند قطره گلیسیرین را با 1 قاشق الکل طبی یا ترکیب کنید؛ سپس مقداری اسانس دارچین را با اسانس درخت چای به ترکیب اضافه می‌کنیم و در آخر آب مقطر یا نقره کلوئید را در حد چند قطره به آن اضافه کنید تا به محلول رقیقی برسید. سپس آن را در قوطی اسپری مناسب بریزید و از آن استفاده کنید




دیادرمین

کرم لیفتینگ و کلاژن ساز روز دیادرمین مخصوص ضد پیری مناسب برای پوست های نرمال تا مختلط

با افزایش سن، پوست نرمال و پوست مختلط  قدرت ارتجاعی پوست از بین میرود و اولین چین و چروک ها رشد می کنند. مراقبت از صورت با یک بافت سبک و به دور از براق شدن و چرب شدن پوست


عملکرد:


بهینه ساز کلاژن درماتوپلاکس اثر پیشگیری از ضد چین و چروک را تقویت می کند. در مرحله اول، تکنولوژی درماتوپلاکس تولید فیبر کلاژن پوست را افزایش می دهد.


در مرحله بعد، الیاف کلاژن به طور مطلوب برای ایجاد یک شبکه کلاژن قوی متصل می شوند..


ساختار پوست به طور قابل توجهی جوان سازی می شود.


نتایج قابل مشاهده:


در حالی که تکنولوژی درماتوپلاکس یک اثر ضد چین و چروک را تقویت می کند، ژل مخصوص برای پوست های نرمال و مختلط عمیقا پوست را هیدراته کرده و الاستیک پوست را بهبود می بخشد.


-دارای مجوز ۵ ستاره از ECARF (تست  آلرژی)

پاک کننده آرایش صورت

بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و  آرایش پاک کن بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد.

 


انواع ژل شستشو و شیر پاک‌کن

پاک کننده‌های صورت انواع مختلف دارند که شامل شیر پاک کن، ژل شستشوی صورت، سرم، لوسیون، فوم، تونیک و آب پاک کننده است. برخی از پاک کننده‌های آرایش برای تمام صورت مناسب هستند اما بعضی دیگر، مشخصا برای پاک کردن قسمت‌هایی مانند لب و چشم هستند. ژل و فوم شستشو نیز معمولا پس از استفاده احتیاج به شستشو با آب دارند و نباید روی صورت بمانند.


استفاده از مواد مغذی و مرطوب کننده در ساختار پاک‌کننده‌ها، آن‌ها را تبدیل به یک جایگزین عالی به جای صابون کرده است. چه خانم باشید چه آقا، به علت وجود گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در هوا، پوست شما نیاز به شستشوی روزانه دارد. یک پاک کننده صورت مناسب، آلودگی‌ها را از پوست شما تمیز می‌کند و پوست شما را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.

 


خرید پاک کننده برای صورت

شما می‌توانید با بررسی گروه پاک کننده آرایش صورت در دیجی‌کالا، یک پاک کننده مناسب برای پوست خود پیدا کنید ولی قبل از خرید حتما مطمئن شوید که چه نوع پوستی دارید. پوست شما ممکن است چرب، خشک، حساس، یا ترکیبی باشد. برای هر پوستی پاک کننده مخصوص آن پوست وجود دارد. برای مثال اگر شما پوست چربی داشته باشید و از ژل شستشوی مخصوص پوست‌های خشک استفاده کنید، ممکن است جوش بزنید و چربی پوست شما از حالت تعادل خارج شود. همینطور برعکس اگر پوست خشک و حساسی داشته باشید و به اشتباه از شوینده مخصوص پوست چرب استفاده کنید، پوست شما به شدت خشک خواهد شد و رطوبت خود را از دست می‌دهد. پس قبل از خرید حتما از دکتر خود در مورد نوع پوست و اینکه چه نوع لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما مفید است سوال کنید.


نرم کننده موی داو


شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته‌اند بافتیم و جنسی خشک پیدا می‌کنند و با شست‌و شو بیشتر رطوبت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های آرایشی- بهداشتی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم‌کننده‌ها کرده اند که پس از شامپوی اصلی استفاده‌ می‌شود؛ به صورت کلی روش استفاده از نرم کننده‌ها ماساژ آن بر روی ساقه‌ی مو است و نباید با ریشه‌ی مو تماس داشته باشند. برند داو (Dove) که در تولید محصولات بهداشتی شناخته شده است برای انواع مو‌ها با جنس‌های مختلف شامپو و نرم کننده‌های متنوعی تولید کرده است که می‌توانند در بهبود و ترمیم مو‌ها موثر باشند. نرم کننده موی داو رنگ شده‌ی داو با حجم 200 میلی لیتر حاوی کراتین است که علاوه بر باز کردن کرک‌های احتمالی مو باعث نرمی و صاف شدن مو می‌شود و به دلیل دارا بودن مواد مغذی در ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره کردن مو موثر است.