موها یکی از مهمترین عناصر جذابیت چهره هستند. موهای خوش حالت و سالم زیبایی افراد را بیشتر می کند. به همین دلیل است که اکثر خانم ها و آقایان سراغ محصولات زیبایی مو می روند. از جمله محصولات پر طرفدار در این زمینه می توان به اسپری مو اشاره کرد.

 

اسپری مو

اسپری مو

اسپری حالت دهنده

اسپری موی حالت دهنده زمانی استفاده می شود که جنس موهای شما زبر بوده و به سختی حالت می پذیرند.

در انتخاب این محصولات باید به ضخامت مو و سختی حالت دهنده ( که معمولا روی بسته بندی محصول درج می شود ) دقت کرد تا پس از استفاده موها دچار خشکی یا نرمی بیش از حد نشود.

موس مو روی موها حالت غیر طبیعی ایجاد نکرده و موها را خشک نمی کند. این محصول معمولا به همراه سشوار یا اتوی مو استفاده می شود تا با مراقبت از موها از آسیب های ناشی از حرارت تا حد زیادی پیشگیری کند.

اسپری تثبیت کننده

وقتی که مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کرده و موهایتان را به حالت دلخواه در می آورید، به یک اسپری تثبیت کننده یا نگه دارنده نیاز دارید که حالت موها را برای مدت طولانی تری حذف کند. از اسپری تثبیت کننده معمولا قبل از مهمانی ها و زمانی که نیاز دارید حالت مو در طول روز حفظ شود استفاده می شود.

این محصول تارهای مو را به هم متصل کرده و مدت زمان نگهداری مدل موها بیشتر می شود.

اسپری ترمیم کننده مو

اسپری های ترمیم کننده انواع مختلفی دارند؛ محصولات آبرسان و مرطوب کننده، بازسازی کننده، خوشبو کننده مو و اسپری های کراتینه از جمله این محصولات هستند.

اسپری های ترمیم کننده معمولا برای افرادی مناسب است که موهای آن ها دچار خشکی و شکنندگی شده و جلوه ای نامناسب پیدا کرده است. در ترکیبات اغلب این محصولات از مواد مغذی و آبرسان مو برای احیای موهای آسیب دیده استفاده می شود.

امروزه ترکیبات طبیعی و گیاهی نظیر روغن زیتون، روغن آرگان، روغن بادام، عصاره آلوئه ورا و ... به ترکیبات این محصولات اضافه می شود تا اثر ضمن بی ضرر بودن، قدرت احیا و بازسازی کنندگی آن ها افزایش یافته و موها جلوه ای نرم و درخشان پیدا کنند.

محصولاتی که در ترکیبات آن ها از کراتین استفاده می شود از جمله بهترین اسپری های ترمیم کننده مو هستند که می توانند در برطرف کردن آسیب دیدگی های ناشی از سشوار، اتو و رنگ مو و دکلره بسیار کمک کننده باشند.

https://medad.io/@navideit/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/