ژل شستشو صورت کامان تنها در 8 ثانیه آلودگی و کثیفی های پوست را تمیز می کند و نمایی شفاف و شاداب در صورت به ارمغان می آورد. برای مصرف روزانه ایده آل است و محتویات با کیفیت آن سبب شده است برای پاکسازی نواحی حساس دور چشم نیز مناسب باشد. این محصول برای استفاده پوست های چرب طراحی شده است.

ژل شستشو صورت کامان مناسب پوست های چرب 500 میل

بدون قید و شرط مهم ترین عامل زیبایی ظاهری، داشتن پوستی سالم است. زیبایی و سلامت پوست با پاکسازی آن امکان پذیر است. تمیز کردن پوست باید با استفاده از محصولات شوینده مناسب جنس آن انجام پذیرد. این محصولات نباید چربی های مفید و PH پوست را از بین ببرند. تمیز نگه داشتن پوست، پاکسازی آن از کثیفی، مواد آرایشی و چربی اضافه دست یابی به پوستی سالم را آسان می سازد. ژل های شستشو به پاک کردن عمقی آلودگی، کثیفی، گرد و غبارهای روزانه، چربی اضافه و اثرات منفی عوامل محیطی کمک شایانی می کنند. این محصولات استفاده بسیار آسانی دارند و اغلب افراد در روتین مراقبت پوست، روزانه از آن استفاده می کنند. ژل شوینده صورت کامان فاقد مواد صابونی است. بعد از شستشو موجب خشکی و احساس کشیدگی در پوست نمی شود و بعد از 7 روز رطوبت پوست را تا 98% افزایش می دهد.

فیس واش COMEON حس تمیزی و لطافت را در پوست به وجود می آورد!

ژل شستشو صورت کامان متعادل کننده چربی پوست است و بنابراین مانع برق انداختن پوست می شود. همچنین در جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه که از مشکلات پوست های چرب و روغنی محسوب می شود؛ بسیار موثر عمل می کند. همچنین با پاکسازی عمیق منافذ پوست به کوچک شدن آن کمک می کند. ژل شستشو پوست چرب کامان سرشار از آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید باعث رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق به پوست و جوانسازی آن می شود. آنتی اکسیدان بکار رفته پوستی نرم، صاف و شفاف به وجود می آورد. این محصول در محفظه پمپی با جنس پلاستیک عرضه بازار شده است و در مسافرت به راحتی می توان با خود حمل کرد.

نحوه مصرف:

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کنید. سپس مقدار کمی ژل را کف دست ریخته، به پوست صورت و گردن بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید، سپس با آب ولرم آبکشی کنید.