امروزه کسب و کارهایی موفق هستند که علاوه بر حضور فیزیکی در محیط مجازی نیز نقش پر رنگی داشته باشند تا حوزه ی فعالیت خود را محدود به یک کنطقه ننمایند.

شرکت تجارت گستر شهریار به دلیل داشتن تیم مجرب و نخبه در طراحی وب سایت در تبریز حرف اول را می زند. در طراحی وب سایت باید اصول و قواعد زیادی را رعایت نمود تا مشتری با رضایت کامل کار را تحویل گیرد، از جمله تحویل بی عیب و نقص و سریع، سایت کاربر پسند با ux مناسب و پشیبانی 24 ساعته و منظم.

طراحی وب در تبریز به دلیل داشتن حوزه های کسب و کار و صنعتی فراوان در اولویت شرکت های بسیاری در این شهر قرار دارد و همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند. اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید. طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند. روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و... می باشد.