2 نوع اصلی پوشک بچه در جهان


در کنار خوابی راحت و آسوده نیاز به حرکت در نوزادان و کودکان امری ضروری است. در نگاه کلی پوشک بچه تنها چند گرم پنبه می باشد اما هزاران راز در این محصول پنهان شده است. پوشک بچه محصولی می باشد که سلامت و کیفیت آن بسیار مهم بوده و نمی توان از هر برندی برای کودک خود استفاده نمایید زیرا ممکن است عامل حساسیت های پوستی خطرناک باشد. این محصول را باید در سایز مناسب برای کودک که رابطه مستقیمی با وزن و سن کودک دارد تهیه نمایید. پوشک باید از جنسی نرم و ضد حساسیت همچنین قدرت جذب بالایی برخوردار باشد تا بتوان آن پوشک را با کیفیت معرفی نمود.

 

 

انواع پوشک بچه

دو دسته اصلی پوشک بچه ، پوشک یکبار مصرف و پوشک پارچه ای یا قابل استفادهمجدد وجود دارد. در اینجا به توصیف هر یک خواهیم پرداخت

انواع پوشک های یکبار مصرف

پوشک های یکبار مصرف: پوشک های یکبار مصرف از لایه هایی از مواد مصنوعی (معمولاً پلی اتیلن و / یا پلی پروپیلن ، همان موادی که در بسته بندی های پلاستیکی و کیسه ها وجود دارد و کاملاً ایمن در نظر گرفته می شوند) ساخته می شوند که لایه اصلی پلیمر فوق جاذب ، معمولاً پلی اکریلات سدیم است. ترکیبی غیر سمی که می تواند چندین برابر وزن خود را در مایع جذب کند.

پوشک یکبار مصرف سازگار با محیط زیست: انواع مختلفی از پوشک های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست را پیدا خواهید کرد که به گونه ای طراحی شده اند که فاقد کلر ، رایحه ، لاتکس و لوسیون های پایه نفتی هستند. برخی از یکبار مصرف سبز نیز ممکن است قابل تجزیه بیولوژیکی باشد ، یا شامل لایه هایی باشد که از مواد تجزیه پذیر یا تجدیدپذیر ساخته شده اند.

انواع پوشک پارچه ای یا قابل استفاده مجدد

پوشک پارچه ای تاشو: این مستطیل های پارچه ای (ساخته شده از پنبه ، فلانل یا بامبو) شبیه پوشک هایی هستند که مادربزرگ شما برای بچه های کوچک خود استفاده کرده است. پوشک کردن کودک با یکی از این پوشک ها، کمی تمرین و چند مدل پوشک پارچه ای را می طلبد: شما باید پارچه را کاملاً تا کنید تا در زیر کودک قرار بگیرد ، آن را با استفاده گره های محکم یا سنجاق های جداگانه محکم کنید ، سپس آن را با پوشش پوشک ضد آب برای جلوگیری از نشت ببندید.

منبع :

https://virgool.io/@sale/2-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-rwpwkdojvszc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.