بی بی کرم

بی بی کرم دور چشم مناسب پوست چرب حلقه های تیره اطراف چشم و پف زیر چشم ها را به طور موثر پوشش می دهد. محتویات آنها حاوی رنگدانه های معدنی رنگی یکدست و یکنواخت در پوست اطراف چشم ها به وجود می آورد و زیبایی چشم ها را چند برابر می کند. این محصول برای استفاده پوست های مختلط و چرب بهترین گزینه می باشد.

بی-بی-کرم.jpg

بی بی کرم دور چشم گارنیر رنگ متوسط 40 میل

یکی از شایع ترین مشکلات پوستی در روتین مراقبت از چشم ها، ایجاد خطوط نازک و چین و چروک در پوست اطراف چشم ها می باشد. نداشتن خواب کافی، کار و خستگی زیاد، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، اشعه های مضر آن و کم نوشیدن آب نتیجه زندگی پرمشغله امروزی می باشد. این عوامل سبب افزایش چروک پوست اطراف چشم ها یا حتی پف و تیره به نظر رسیدن آن می شود. بهترین راه حل خرید بی بی کرم مناسب و با کیفیت است. 

طبیعتا این مشکلات پوستی برای هیچکس خوشایند نیست و ظاهری خسته و کدر در صورت به وجود می آورد. بی بی کرم یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی می باشد که به راحتی تیرگی ها و نقص های ظاهری پوست اطراف چشم ها را کاور می کند. بی بی کرم دور چشم گارنیر با فرمول منحصر به فرد، پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. همچنین آثار خستگی، خطوط نازک و چین و چروک ها را پنهان می کند.

GARNIER کاوری خوب، ماندگار و سبک در چشم ها به ارمغان می آورد!

این محصول با ساختار ملایم و سبک بر روی پوست سنگینی نمی کند. از برق انداختن پوست جلوگیری می کند و ظاهری مات به ارمغان می آورد. محتویات حاوی ویتامین C آن که سرشار از آنتی اکسیدان است ظاهری درخشان و زنده به پوست هدیه می دهد. با SPF 20 از پوست ظریف چشم ها در مقابل آسیب پرتوهای مضر محافظت می کند. این کرم در رنگ متوسط با حجم 40 میل عرضه بازار شده است.

نحوه مصرف بی بی کرم دور چشم مناسب پوست چرب :

کرم را با حرکات دایره ای به پوست اطراف چشم بمالید. برای ایجاد کاور بیشتر میتوانید یک لایه دیگر نیز بزنید.

منبع : بی بی کرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.