در حالت عادی شستن صورت 2 بار در روز کفایت می کند. ولی اگر صورت و چشمان شما دارای آرایش باشد آب و صابون ساده کفایت نمی کند چرا که مواد آرایشی به منافذ پوست نفوذ کرده و سبب جوش و آکنه خواهد شد. اگر نتوانید آرایش پاک کن مخصوص پوست خود را بیابید و به درستی از آن استفاده نمایید، آسیبهای جبران ناپذیری به پوست و چشمان خود خواهید زد.

آرایش پاک کن ها معمولا به گونه ای طراحی شده اند که به طور خاص مواد آرایشی روی صورت شما را حتی اگر  از مواد ضد آب سرسخت ساخته شده باشند نیز از بین ببرند و معمولا به صورت حلال ساخته می شوند تا لوازم آرایشی را در خود حل نموده و تمیز کنند.

مطالعه مقاله 6 نکته ی خارق العاده در مورد چگونگی پاک کردن آرایش صورت

معمولا پاک کننده های آرایش دارای انواع مختلفی هستند از جمله:

آرایش پاک کن چشم :

محصولات پاک کننده آرایش چشم بهترین وسیله برای پاک کردن آرایش چشم بدون آسیب زدن به آن می باشند. معمولا این وسسیله دارای یک دستمال یا پارچه ای حاوی مواد مخصوص می باشد که مواد آرایشی را به روشی دقیق و کنترل شده به راحتی از بین ببرد.

انواع پاک کننده آرایش برحسب نوع مواد:

پاک کننده های آرایش معمولا در انواع مختلف دستمال مرطوب، محلول، ژل، اسپری، شیر پاک کن، فوم، تونیک و روغن های پاک کننده آرایش می باشند. که هر کدام برحسب نیاز تهیه می شوند.

پاک کننده ی آرایش برای انواع پوست:

همه یافراد معمولا دارای پوستهایی با جنسهای مختلفی هستند از جمله پوست خشک، چرب، معمولی، حساس یا ترکیبی از هر نوع. برای اینکه کمترین آسیب به پوست بخورد باید جنس پوست را شناسایی کرده و براساس آن آرایش پاک کن مناسب هر پوست را تهیه نمود.
برای مثال
برای پوست خشک بهتر است پاک کننده آرایشی که دارای روغن های مفید است انتخاب نمود تا پوستی تمیز و مرطوب تحویل بگیرید.

اگر پوست چربی دارید از پاک کننده های فومی که حالت کفی دارند استفاده نمایید تا ه صورت کامل رایش های غلیظ را پاک کنند.

اگر پوستی حساس دارید از پاک کننده های کرمی که نرم و مرطوب هستند و ایجاد حساسیت نمی کنند استفاده نمایید.

خرید بهترین آرایش پاک کن صورت و چشم

استفاده از لوازم آرایشی مختلف موجب پیری زود رس پوست صورت می شود به همین خاطر دائما باید آرایش صورت را پاک کرد تا تمام آلودگی ها و لوازم آرایشی از بین بروند. آرایش پاک کن ها بهترین راه حل برای پاک کردن آرایش می باشد. این محصول در انواع بسیاری موجود می باشد که هر یک عملکرد خاصی دارند. این محصول انواع مواد آرایشی ضد آب و آلودگی های محیطی بر روی سطح پوست را تمیز می کند همچنین مناسب پوست صورت و نواحی حساس اطراف چشم است. آرایش پاک کن ها را می توانید در انواع برند ها با قیمت ها و کیفیت های متنوع از طریق این سایت اینترنتی تهیه و خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس انواع برندهای معتبر پاک کننده صورت و چشم در طرح های مختلف را در رسته مراقبت از پوست فراهم نموده تا بتواند نیاز مشتریان خود را فراهم نماید. از جمله انواع ژل های شستشو، محلول پاک کننده، دستمال مرطوب، فوم، شیر پاک کن، تونیک آرایش پاک کن و غیره در برندهای زیر:
برند گارنییر
برند نیوآ
برند بیویپس
برند لورآل
برند دیادرمین

منبع :

https://www.zzzagros.com/product-category/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4/